Jak zamówić kwiaty, jak złożyć zamówienie?
Na każdym etapie składania zamówienia na kwiaty z dostawą (także w wyborze bukietu z oferty oraz układaniu życzeń) wszelką pomocą służą konsultanci dedykowanego Biura Obsługi Klienta. Zapraszamy do kontaktu!
Dla ułatwienia składania zamówienia przygotowaliśmy kilka możliwości (kliknij poniżej aby dowiedzieć się więcej):
Najszybsza jest pierwsza metoda, czyli samodzielne złożenie zamówienia na naszej stronie, choć druga po niej (zamówienie przez telefon) jest prawie tak samo szybka, a potrafi być łatwiejsza. Zapraszamy do kontaktu z konsultantami, z chęcią pomożemy!

Poniżej znajdziesz szczegółowo opisane etapy samodzielnego składania zamówienia na naszej stronie. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań zapraszamy do kontaktu z konsultantami - telefonicznie, mailowo lub przez czat z konsultantem.
- Wybór bukietu i dodatków, dodanie do koszyka
- Dane nadawcy (zalogowanie się lub złożenie zamówienia jako gość)
- Dane odbiorcy
- Termin doręczenia
- Treść bilecika (szarfy) i uwagi dodatkowe
- Podsumowanie, zatwierdzenie zamówienia
- Płatność
- Ofertę bukietów najwygodniej przejrzeć wg kategorii (np. wg okazji, kolorów, rodzaju kwiatów, cen) - najbardziej popularne kategorie zamieszczamy na żółtym pasku na górze strony.
- Większe zdjęcie oraz opis każdej z kompozycji można zobaczyć przechodząc na stronę danego bukietu (klikając w miniaturkę zdjęcia na liście bukietów).
- Przyjmujemy również zamówienia specjalne (bukiety i kompozycje spoza oferty, dodatki specjalne).
- Po wybraniu bukietu prosimy o zaznaczenie ewentualnych dodatków do bukietu i kliknięcie przycisku "Dodaj do koszyka" aby wyświetlić uaktualnioną zawartość koszyka.
- W koszyku wyświetli się podsumowanie zawartości - na tym etapie można jeszcze dokonać zmian, np. usunąć wybrane elementy lub dodać nowe. W koszyku może być dowolna liczba bukietów i dodatków przeznaczonych dla jednego odbiorcy.
- Aby wysłać kwiaty do więcej niż jednego odbiorcy należy najpierw wybrać bukiet i dodatki dla pierwszego odbiorcy, zaadresować zamówienie i przed zatwierdzeniem zamówienia i przejściem do płatności dodać do koszyka kolejny bukiet i zaadresować go, podając dane drugiego odbiorcy).
- Jeżeli zawartość koszyka jest prawidłowa, należy przejść do adresowania zamówienia, na początku podając dane nadawcy.
- Dostępne są dwie opcje: złożenie zamówienia jako gość (bez rejestracji) oraz zalogowanie (po wcześniejszej rejestracji). Złożenie zamówienia jako gość jest nieco szybsze, ale zapraszamy do zapoznania się z korzyściami z rejestracji.
- Po wyborze opcji "Złóż zamówienie jako gość" należy podać dane nadawcy (są wyłącznie do naszej wiadomości na wypadek potrzeby kontaktu, nie zostaną w żaden sposób ujawnione odbiorcy). Należy wpisać: imię, nazwisko, kraj, numer telefonu.
- Zapraszamy także do zapoznania się z artykułem jak wysłać kwiaty anonimowo.
- Opcjonalnie na tym etapie można wpisać dane do faktury VAT.
- Prosimy o wpisanie danych odbiorcy (imię, nazwisko, dokładny adres, numer telefonu odbiorcy).
- W przypadku doręczeń na adresy firmowe i urzędowe należy również wpisać nazwę firmy.
- W przypadku doręczeń na pogrzeb prosimy o podanie nazwy cmentarza lub kościoła (kaplicy) lub domu pogrzebowego oraz o poprzedzenie imienia i nazwiska odbiorcy literkami "ŚP".
- Można także zamówić kwiaty nie znając adresu odbiorcy.
- Wybór terminu doręczenia obejmuje datę oraz sugerowane godziny - zapraszamy do zapoznania się z artykułem o terminach doręczenia kwiatów w dziale Pomoc.
- Dostępna jest także opcja potwierdzenia godzin z odbiorcą.
- W przypadku zamówień z doręczeniem o konkretnej godzinie (np. na pogrzeby i śluby) prosimy o wybranie dowolnego przedziału i wpisanie dokładnej godziny rozpoczęcia uroczystości w polu "Uwagi dodatkowe" (np. "pogrzeb rozpoczyna się o 13:00").
- W polu "Treść bilecika" można wpisać dowolną treść bilecika (maksymalna długość to 300 znaków ze spacjami). Jeżeli bilecik ma mieć dłuższą treść, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
- W przypadku szarf pogrzebowych: w polu "Treść bilecika" można podać treść szarfy, koniecznie poprzedzając ją słowem "Szarfa:", np. "Szarfa: Kochanej Babci - Jacek z rodziną".
- W polu "Uwagi dodatkowe" można wpisać dowolne sugestie dotyczące bukietu lub doręczenia (np. "proszę nie używać lilii w bukiecie", "proszę o doręczenie jak najwcześniej", "proszę o zmianę kolorystyki na żółtą" itp).
- Po wprowadzeniu danych odbiorcy i pozostalych danych (data, bilecik itd) należy przejść do podsumowania i sprawdzić, czy wszystkie dane się zgadzają.
- Na tym etapie można również wprowadzić kod zniżkowy (kody są rozsyłane do zarejestrowanych użytkowników).
- W momencie kliknięcia na stronie z podsumowaniem przycisku "Zatwierdź i przejdź do płatności" wyświetli się strona płatności oraz automatycznie mailem wyśle się potwierdzenie złożenia zamówienia (w tym mailu będą dwa linki: do strony podglądu statusu zamówienia oraz do strony płatności).
Jeżeli płatność nie powiedzie się, nie ma potrzeby składania zamówienia jeszcze raz - wystarczy ponownie otworzyć stronę płatności klikając odpowiedniego linka z maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
- Za zamówienie można zapłacić kartą płatniczą, PayPalem, tradycyjnym przelewem w PLN, EUR, USD i dowolnej innej walucie, szybkim przelewem internetowym oraz gotówką. Zapraszamy do zapoznania się z opisem możliwych metod płatności.
Zapraszamy do kontaktu!
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęstsze pytania w dziale Pomoc oraz do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
|