Kontakt
Przed kontaktem z Biurem Obsługi Klienta polecamy zapoznać się z: najczęściej spotykanymi pytaniami: centrum pomocy, stroną "O nas" czyli informacjami o naszej firmie, szczegółową instrukcją jak złożyć zamówienie krok po kroku, szczegółową instrukcją jak zapłacić za zamówienie wraz z opisami możliwych metod płatności oraz danymi do przelewu za złożone zamówienie.
Jeżeli powyższe informacje nie wystarczają, pojawiły się dodatkowe pytania lub jeżeli po prostu wygodniej jest zapytać konsultanta przez telefon zamiast klikać na stronie, zapraszamy do kontaktu! Z chęcią pomożemy!
Istniejemy od 1998, mamy sieć 1000 lokalnych kwiaciarni
Doręczamy kwiaty w całej Polsce, nawet tego samego dnia, nawet w ciągu 2 godzin (przeczytaj więcej o terminach doręczeń).
Dzięki stworzonej przez nas sieci blisko 1000 lokalnych kwiaciarni pokrywamy zasięgiem całe terytorium Polski (co widać na mapce obok). Dzięki tak rozległej sieci możemy zagwarantować doręczenie kwiatów tego samego dnia, nawet w ciągu 2 godzin, pod dowolny adres w Polsce (zarówno do miast, miasteczek jak i wsi, pod adresy prywatne i firmowe, do kościołów, urzędów i szpitali).
Aby uprościć kontakt z naszymi konsultantami, uruchomiliśmy dedykowane Centralne Biuro Obsługi Klienta, za pośrednictwem którego można złożyć zamówienie pod dowolny adres w Polsce, jak również sprawdzić status zamówienia, dokonać płatności oraz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie. Serdecznie zapraszamy do kontaktu, z chęcią pomożemy!
|
|
Dedykowane biuro obsługi klienta - z chęcią pomożemy
Aby uprościć kontakt z naszymi konsultantami, uruchomiliśmy dedykowane Centralne Biuro Obsługi Klienta, za pośrednictwem którego można złożyć zamówienie pod dowolny adres w Polsce, jak również sprawdzić status zamówienia, dokonać płatności oraz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie. Serdecznie zapraszamy do kontaktu, z chęcią pomożemy:
- MAILEM: email linkflora@linkflora.pl,
- PRZEZ CZAT: Czat na żywo z konsultantem Biura Obsługi Klienta,
- PRZEZ TELEFON: główny numer infolinii: +48 22 300 11 00,
- PRZEZ TELEFON: główny numer infolinii: +48 501 501 401 (to nie jest numer komórkowy),
- PRZEZ TELEFON: listę numerów lokalnych z największych 100 miast w Polsce znajdziesz poniżej,
- OSOBIŚCIE: zapraszamy do siedziby Biura Obsługi Klienta przy ulicy Przedzamcze 16/4 w Toruniu.
Lokalne numery telefonów w 100 największych miastach w Polsce
Siedziba i dane rejestrowe
Centralne Biuro Obsługi Klienta znajduje się w Toruniu pod adresem: ulica Przedzamcze 16.
Dane rejestrowe firmy obejmują: REGON 750188715-00038, EDG: 5885/2003, NIP: PL8351388235, Warszawa ul. Jaworzyńska 8 oraz Przedzamcze 16/4, Toruń.
Jesteśmy firmą z wyłącznie polskim kapitałem.
Wszelkie prawa zastrzeżone, 1998-2018. Linkflora i Flowers2Poland są zastrzeżonymi znakami towarowymi.
Numer rachunku bankowego do przelewu w złotówkach
Jeżeli do terminu doręczenia jest mniej niż jeden dzień roboczy, polecamy skorzystać z płatności szybkim przelewem internetowym (za pośrednictwem PayU/Transferuj.pl) lub płatności przez PayPal lub kartą płatniczą (debetową, kredytową). Takie płatności zaksięgują się w ciągu kilku minut.
Tradycyjny przelew na nasz rachunek jest realizowany w ciągu około pół dnia roboczego. Istnieje również możliwość przekazania zamówienia do realizacji na podstawie bankowego potwierdzenia przelewu, przesłanego do nas w pliku PDF mailem na adres linkflora@linkflora.pl lub faksem na numer +48 22 300 11 99 (w takim przypadku nie musimy czekać aż przelew zaksięguje się na naszym rachunku i przekazujemy zamówienie do realizacji od razu po otrzymaniu potwierdzenia).
Numer rachunku bankowego dla przelewów w złotówkach (PLN): - dla przelewów z polskiego banku: 53249000050000453039776985 - dla przelewów z zagranicznego banku: PL53249000050000453039776985, kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW
Pozostałe dane potrzebne do przelewu: - nazwa i adres odbiorcy przelewu: Linkflora, ul. Jaworzynska 8/8, 00-634 Warszawa - tytuł przelewu: w tytule prosimy wpisać numer zamówienia (można go znaleźć w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia) - czasami wymagane są także nazwa i adres banku: Alior Bank S.A., Lopuszanska 38d, 02-232 Warszawa, Polska, kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW
Numery rachunków bankowych do przelewów w euro, dolarach i innych walutach
Przelewy w EUR są realizowane w ciągu od pół do dwóch dni roboczych (zależnie od banku i terminu zlecenia przelewu). Jeżeli do terminu doręczenia jest mniej niż 2 dni robocze, zachęcamy do przesłania do nas bankowego potwierdzenia przelewu w pliku PDF mailem na adres linkflora@linkflora.pl lub faksem na numer +48 22 300 11 99 - w takim przypadku nie musimy czekać aż przelew zaksięguje się na naszym rachunku i przekazujemy zamówienie do realizacji od razu po otrzymaniu potwierdzenia.
Przelewy w dolarach USD, funtach GBP oraz innych walutach są realizowane w czasie od 1 do 3-4 dni roboczych. Jeżeli do terminu doręczenia jest mniej niż 3 dni robocze, zachęcamy do przesłania do nas bankowego potwierdzenia przelewu w pliku PDF mailem na adres linkflora@linkflora.pl lub faksem na numer +48 22 300 11 99 - w takim przypadku nie musimy czekać aż przelew zaksięguje się na naszym rachunku i przekazujemy zamówienie do realizacji od razu po otrzymaniu potwierdzenia.
Numery rachunków bankowych dla przelewów w walutach innych niż złotówki: - euro (EUR): PL95249000050000460031841488, kod SWIFT (BIC): ALBPPLPW - dolary (USD): PL77249000050000460060949087, kod SWIFT (BIC): ALBPPLPW - funty (GBP): PL53249000050000453039776985, kod SWIFT (BIC): ALBPPLPW - franki (CHF): PL53249000050000453039776985, kod SWIFT (BIC): ALBPPLPW - wszystkie inne waluty: PL53249000050000453039776985, kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW
Pozostałe dane potrzebne do przelewu: - nazwa i adres odbiorcy przelewu: Linkflora, ul. Jaworzynska 8/8, 00-634 Warszawa - tytuł przelewu: w tytule proszę wpisać numer zamówienia (można go znaleźć w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia) - czasami wymagane są także nazwa i adres banku: Alior Bank S.A., Lopuszanska 38d, 02-232 Warszawa, Polska, kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW
|