|
najczęstsze pytania
Na tej stronie zapoznasz się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Pytania dotyczące doręczeń w Polsce
- Jak zamówić kwiaty z doręczeniem?
- Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji?
- Jak zapłacić za zamówienie? Jakie są dostępne metody płatności?
- Ile wynosi opłata za doręczenie kwiatów w Polsce? Co zawiera cena bukietu podana na stronie?
- Czy mogę złożyć zamówienie anonimowo?
- Czy można złożyć zamówienie z doręczeniem do rąk własnych?
- Czy można złożyć zamówienie bez adresu odbiorcy?
- Numery rachunków bankowych. Na jakie konto wysłać przelew w złotówkach?
- Numery rachunków bankowych. Na jakie konto wysłać przelew w euro, dolarach i innych walutach?
- Jakie są możliwe terminy doręczeń w Polsce?
- W jakich godzinach doręczane są bukiety, czy można wybrać godziny doręczenia kwiatów?
- Czy można zamówić kwiaty z doręczeniem na określoną godzinę?
- Nie wiem o której odbiorca będzie w domu. Jak wygląda możliwość realizacji zamówienia?
- Czy możliwa jest dostawa kwiatów na pogrzeb?
- Co się dzieje, gdy odbiorcy nie będzie pod podanym adresem?
- Jakie dodatki można załączyć do bukietów?
- Czy do bukietu można dołączyć bilecik z życzeniami, pozdrowieniami?
- Czy do kwiatów pogrzebowych i kondolencyjnych można dołączyć szarfę?
- Czy przyjmujecie zamówienia specjalne (spoza oferty standardowej)?
- Czy kwiaty będą jak na zdjęciu? Jakie są reguły dotyczące zastępowania kwiatów?
- Jak zaadresować zamówienie (jaki jest format adresów w Polsce)?
- Jak zaadresować zamówienie na pogrzeb?
Zamówienie na kwiaty z doręczeniem można złożyć samodzielnie przez internet, telefonicznie, za pośrednictwem czatu z konsultantem Biura Obsługi Klienta oraz osobiście.
Tak, oferujemy możliwość złożenia zamówienia jako gość, bez rejestracji (wystarczy po dodaniu wybranego bukietu do koszyka kliknąć przycisk "Złóż zamówienie jako gość"). Mimo to gorąco zachęcamy do rejestracji - oprócz łatwego składania zamówień w przyszłości (przez wybranie adresata w książce odbiorczej) zachętą są także wysyłane przed każdą okazją kody zniżkowe, jak również przypomnienia rok po dacie doręczenia. Warto zapoznać się ze wszystkimi plusami rejestracji.
Dla ułatwienia przygotowaliśmy kilkadziesiąt metod płatności, w tym: przelew bankowy w złotówkach i innych walutach, płatności kartami płatniczymi (debetowymi, kredytowymi), szybkimi przelewami, PayPalem, gotówką, przekazem pocztowym... Zapraszamy do zapoznania się z pełnym opisem możliwych form płatności.
W przypadku doręczeń w Polsce cena bukietu podana na stronie jest ceną ostateczną, zawierającą bilecik, podatek, koszty transakcji a także koszt doręczenia z wyjątkiem sytuacji, gdy system nie rozpozna wprowadzonego adresu doręczenia - wówczas może doliczyć się 10 PLN (około 2,50 EUR, 3 USD, 2 GBP). Taka dopłata może mieć miejsce wyłącznie gdy doręczenie jest na adres miejscowości mniejszej niż powiatowa lub gdy adres doręczenia jest niekompletny lub niepoprawny (literówki, wpisanie błędnych danych, brak nazwy ulicy lub kodu pocztowego i podobne). Całkowity koszt zamówienia zostanie podany na stronie po zaadresowaniu zamówienia (przed jego zatwierdzeniem i wyświetleniem strony płatności).
W Polsce istnieją również adresy trudnodostępne (np. schroniska górskie, ośrodki na wyspach, małe wsie w górach i podobne) i w takich pojedynczych i rzadkich przypadkach opłata za doręczenie może być wyższa. Ponieważ przez wszystkie lata naszej działalności (od 1998 roku) takie doręczenia mieliśmy zaledwie 3 razy (mniej niż 0,0001% zamówień), nie jest to coś, czym trzeba się martwić - to bardzo rzadkie sytuacje. Oczywiście w takich przypadkach będziemy od razu kontaktować się telefonicznie aby ustalić dalsze działania.
Tak, zamówione kwiaty możemy doręczyć anonimowo. Standardowo doręczamy kwiaty wraz z bilecikiem o treści podanej w trakcie adresowania zamówienia, jeżeli w treści bilecika nie będzie podpisu, kwiaty będą doręczone całkowicie anonimowo. Wszystkie dane nadawcy, podawane w trakcie składania zamówienia pozostają wyłącznie w naszej dyspozycji - nie otrzymuje ich ani nasza lokalna kwiaciarnia, ani kurier, dlatego nie ma możliwości, aby odbiorca je poznał - jest to gwarantowane! W przypadku gdyby odbiorca skontaktował się z nami, uzyska jedynie informację, że nie możemy udostępnić danych nadawcy bez jego zgody.
Tak. Aby złożyć zamówienie z doręczeniem do rąk własnych należy w trakcie adresowania zamówienia podać numer telefonu do odbiorcy i wybrać opcję "Godziny doręczenia nieznane, do potwierdzenia z odbiorcą". Przed przygotowaniem bukietu zadzwonimy do odbiorcy aby potwierdzić godziny, jednocześnie nie psując niespodzianki (podamy się za firmę kurierską i powiemy, że mamy do dostarczenia "przesyłkę"). Kwiaty zostaną doręczone w terminie podanym przez odbiorcę. Oczywiście nie możemy brać w takiej sytuacji odpowiedzialności za to, że odbiorcy nie będzie pod podanym adresem w godzinach, które potwierdzi telefonicznie.
Tak. Aby złożyć zamówienie na kwiaty z doręczeniem bez adresu odbiorcy konieczne jest w trakcie adresowania zamówienia podanie numeru telefonu do odbiorcy i wybór opcji "Godziny doręczenia nieznane, do potwierdzenia z odbiorcą". Przed przygotowaniem bukietu zadzwonimy do odbiorcy aby potwierdzić godziny i adres, jednocześnie nie psując niespodzianki (podamy się za firmę kurierską i powiemy, że mamy do dostarczenia "przesyłkę"). Kwiaty zostaną doręczone w terminie i na adres podany przez odbiorcę. Oczywiście nie możemy brać w takiej sytuacji odpowiedzialności za to, że odbiorca poda nam nieprawdziwy adres. Ponieważ nasz system nie pozwoli na złożenie zamówienia bez wpisania treści w formularzu adresu, aby złożyć takie zamówienie prosimy w wymaganych polach wpisać znaki zapytania "?????" lub prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta celem złożenia zamówienia telefonicznie.
Jeżeli do terminu doręczenia jest mniej niż jeden dzień roboczy, polecamy skorzystać z płatności szybkim przelewem internetowym (za pośrednictwem PayU/Transferuj.pl) lub płatności przez PayPal lub kartą płatniczą (debetową, kredytową). Takie płatności zaksięgują się w ciągu kilku minut.
Tradycyjny przelew na nasz rachunek jest realizowany w ciągu około pół dnia roboczego. Istnieje również możliwość przekazania zamówienia do realizacji na podstawie bankowego potwierdzenia przelewu, przesłanego do nas w pliku PDF mailem na adres linkflora@linkflora.pl lub faksem na numer +48 22 300 11 99 (w takim przypadku nie musimy czekać aż przelew zaksięguje się na naszym rachunku i przekazujemy zamówienie do realizacji od razu po otrzymaniu potwierdzenia).
Numer rachunku bankowego dla przelewów w złotówkach (PLN): - dla przelewów z polskiego banku: 53249000050000453039776985 - dla przelewów z zagranicznego banku: PL53249000050000453039776985, kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW
Pozostałe dane potrzebne do przelewu: - nazwa i adres odbiorcy przelewu: Linkflora, ul. Jaworzynska 8/8, 00-634 Warszawa - tytuł przelewu: w tytule prosimy wpisać numer zamówienia (można go znaleźć w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia) - czasami wymagane są także nazwa i adres banku: Alior Bank S.A., Lopuszanska 38d, 02-232 Warszawa, Polska, kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW
Przelewy w EUR są realizowane w ciągu od pół do dwóch dni roboczych (zależnie od banku i terminu zlecenia przelewu). Jeżeli do terminu doręczenia jest mniej niż 2 dni robocze, zachęcamy do przesłania do nas bankowego potwierdzenia przelewu w pliku PDF mailem na adres linkflora@linkflora.pl lub faksem na numer +48 22 300 11 99 - w takim przypadku nie musimy czekać aż przelew zaksięguje się na naszym rachunku i przekazujemy zamówienie do realizacji od razu po otrzymaniu potwierdzenia.
Przelewy w dolarach USD, funtach GBP oraz innych walutach są realizowane w czasie od 1 do 3-4 dni roboczych. Jeżeli do terminu doręczenia jest mniej niż 3 dni robocze, zachęcamy do przesłania do nas bankowego potwierdzenia przelewu w pliku PDF mailem na adres linkflora@linkflora.pl lub faksem na numer +48 22 300 11 99 - w takim przypadku nie musimy czekać aż przelew zaksięguje się na naszym rachunku i przekazujemy zamówienie do realizacji od razu po otrzymaniu potwierdzenia.
Numery rachunków bankowych dla przelewów w walutach innych niż złotówki: - euro (EUR): PL95249000050000460031841488, kod SWIFT (BIC): ALBPPLPW - dolary (USD): PL77249000050000460060949087, kod SWIFT (BIC): ALBPPLPW - funty (GBP): PL53249000050000453039776985, kod SWIFT (BIC): ALBPPLPW - franki (CHF): PL53249000050000453039776985, kod SWIFT (BIC): ALBPPLPW - wszystkie inne waluty: PL53249000050000453039776985, kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW
Pozostałe dane potrzebne do przelewu: - nazwa i adres odbiorcy przelewu: Linkflora, ul. Jaworzynska 8/8, 00-634 Warszawa - tytuł przelewu: w tytule proszę wpisać numer zamówienia (można go znaleźć w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia) - czasami wymagane są także nazwa i adres banku: Alior Bank S.A., Lopuszanska 38d, 02-232 Warszawa, Polska, kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW
Doręczamy kwiaty w dowolny dzień tygodnia, także w weekendy (soboty i niedziele) oraz w większość świąt!
Składając zamówienie można wybrać: - doręczenie w ten sam dzień: zamówienie możemy zrealizować w ciągu nawet 2 godzin pod warunkiem, że otrzymamy zamówienie oraz płatność (lub jej potwierdzenie) do godziny 17:00 (zamówienia z doręczeniem w niedzielę musimy otrzymać do soboty do godziny 17:00). - doręczenie następnego dnia lub później: składając zamówienie można wybrać dowolny termin doręczenia (z wyłączeniem wymienionych poniżej 12 dni w roku ustawowo wolnych od pracy).
Jeśli wymieniony powyżej termin minął i na stronie nie da się już złożyć zamówienia na określony dzień: zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta celem sprawdzenia, czy nie uda się zrobić wyjątku (niektóre nasze kwiaciarnie są czynne dłużej i w takim przypadku doręczenie tego samego dnia może jeszcze być możliwe).
Jedyne dni, na jakie system nie pozwoli złożyć zamówienia to dni ustawowo wolne od pracy: 1 stycznia (Nowy Rok), 6 stycznia (Trzech Króli), 1 i 2 kwietnia (Wielkanoc), Święto Pracy (1 maja), Święto Konstytucji (3 maja), Boże Ciało (31 maja), Zielone Świątki (20 maja), Święto Wojska Polskiego (15 sierpnia), Ws zystkich Świętych (1 listopada), Dzień Niepodległości (11 listopada), Boże Narodzenie (25 i 26 grudnia). UWAGA, w niektórych miejscowościach doręczenie w tych dniach jest możliwe! O szczegóły zapytaj konsultantów Biura Obsługi Klienta.
Składając zamówienie można wybrać dowolny dwugodzinny sugerowany przedział doręczenia pomiędzy 9:00 a 21:00; doręczenia przed 9:00 oraz po 21:00 są możliwe, ale wymagają uprzedniego potwierdzenia z konsultantami Biura Obsługi Klienta. Bez wcześniejszego potwierdzenia z konsultantami Biura Obsługi Klienta wybrany w trakcie adresowania zamówienia przedział pozostanie sugerowany (nie będzie gwarantowany, czyli mogą zdarzyć się przesunięcia). Podczas składania zamówienia można także w polu "Uwagi dodatkowe" wpisać dowolną prośbę dotyczącą godzin (np. "jak najbliżej 16:30", "jak najwcześniej rano", "jak najpóźniej wieczorem").
Zachęcamy także do wyboru opcji "Godziny doręczenia nieznane, do potwierdzenia z odbiorcą". Przed przygotowaniem bukietu zadzwonimy do odbiorcy aby potwierdzić godziny, jednocześnie nie psując niespodzianki (podamy się za firmę kurierską i powiemy, że mamy do dostarczenia "przesyłkę"). Kwiaty zostaną doręczone w terminie podanym przez odbiorcę. Jeżeli nie będziemy w stanie dodzwonić się do odbiorcy (telefon wyłączony lub nikt nie będzie odbierać) skontaktujemy się telefonicznie i/lub mailowo aby uzyskać dalsze instrukcje dotyczące doręczenia.
Przy doręczeniach na okazje specjalne (np. Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Boże Narodzenie) mogą występować ograniczenia w zakresie wyboru przedziałów godzinowych (niektóre przedziały mogą być niedostępne).
W przypadku doręczeń na uroczystości typu ślub i pogrzeb gwarantujemy doręczenie na konkretną godzinę (wystarczy w trakcie składania zamówienia w polu "Uwagi dodatkowe" wpisać dokładną godzinę rozpoczęcia uroczystości, np. "pogrzeb rozpoczyna się o 12:00, proszę kwiaty dostarczyć o 11:40 i zostawić przy ołtarzu").
W sytuacjach innych niż śluby i pogrzeby doręczenie na konkretną godzinę jest również możliwe. Standardowo w trakcie adresowania zamówienia można wybrać dowolny sugerowany dwugodzinny przedział doręczenia (pomiędzy 09:00 a 21:00) lub wpisując odpowiednią instrukcję w polu "Uwagi Dodatkowe" poprosić o konkretniejszą godzinę. Instrukcje wpisane w polu "Uwagi dodatkowe" pozostają sugestiami i nie jesteśmy w stanie zagwarantować ich wykonania ze względu na na grafiki doręczeń i wcześniej złożone zamówienia. Jeżeli dostarczenie o konkretnej godzinie jest krytycznie ważne, zapraszamy do potwierdzenia możliwości z konsultantami Biura Obsługi Klienta.
W takiej sytuacji zachęcamy do wyboru w trakcie adresowania zamówienia opcji "Godziny nieznane, do potwierdzenia z odbiorcą". Przed przygotowaniem bukietu zadzwonimy do odbiorcy aby potwierdzić godziny, jednocześnie nie psując niespodzianki (podamy się za firmę kurierską i powiemy, że mamy do dostarczenia "przesyłkę"). Kwiaty zostaną doręczone w terminie podanym przez odbiorcę. Jeżeli nie będziemy w stanie dodzwonić się do odbiorcy (telefon wyłączony lub nikt nie będzie odbierać) skontaktujemy się telefonicznie i/lub mailowo aby uzyskać dalsze instrukcje dotyczące doręczenia.
Jeżeli numer telefonu odbiorcy jest nieznany, sugerujemy wybór wieczornego przedziału, np. 17:00-19:00 (tak, aby odbiorca był w domu). Jeżeli odbiorcy nie będzie, postaramy się zostawić kwiaty u zaprzyjaźnionych sąsiadów. Możemy również zostawić kwiaty pod drzwiami lub kwiaty mogą wrócić do kwiaciarni (jednakże w tej sytuacji zależnie od adresu doręczenia może pojawić się konieczność opłacenia dodatkowej próby doręczenia; zazwyczaj taka dopłata wynosi od 10 do 30 zł, zależnie od odległości od kwiaciarni).
Sugerujemy także użycie pola "Uwagi dodatkowe" w trakcie składania zamówienia, w tym polu można wpisać wszelkie instrukcje dotyczące doręczenia (np. "jeśli nikogo nie będzie, proszę bukiet zostawić u ochrony").
Tak, doręczamy kwiaty (wiązanki, wieńce, bukiety) na pogrzeby. Takie doręczenie jest możliwe na adres domowy rodziny zmarłej osoby, na adres domu pogrzebowego, na cmentarz lub do kaplicy (kościoła), gdzie odbędzie się uroczystość pogrzebowa. Składając zamówienie należy je odpowiednio zaadresować (np. w przypadku doręczenia na adres domu pogrzebowego, cmentarza czy też kościoła: w nazwie firmy należy wpisać np. "Dom pogrzebowy" lub "Cmentarz komunalny" lub "Kościół pw. Św. Anny"; jeżeli nieznany jest numer domu można wpisać w tym polu znak zapytania - system będzie wymagał podania treści w tym polu).
Prosimy wykorzystać pole "Uwagi dodatkowe" na wpisanie pozostałych szczegółów typu godzina rozpoczęcia pogrzebu, imię i nazwisko zmarłej osoby i inne.
Zachęcamy do zaadresowania na adres domu rodziny zmarłej osoby i do wybrania opcji "Godziny nieznane, do potwierdzenia z odbiorcą" - wówczas zadzwonimy do rodziny, przedstawiając się jako kwiaciarnia i informując, że mamy kwiaty na pogrzeb. Zapytamy odbiorców czy wygodniej im będzie jeśli doręczymy kwiaty na adres domowy, czy też bezpośrednio do kościoła/kaplicy lub na cmentarz. Jest to bardzo wygodna opcja dla rodziny zmarłej osoby, która w tym przypadku nie będzie musiała zajmować się późniejszym przewiezieniem kwiatów z domu na pogrzeb, co z doświadczenia wiemy, że potrafi być problemem, szczególnie w przypadku większych rozmiarowo kompozycji.
Przede wszystkim w przypadku niepewności co do tego, czy odbiorca będzie w określonych godzinach pod podanym adresem zachęcamy do wyboru opcji "Godziny nieznane, do potwierdzenia z odbiorcą". Przed przygotowaniem bukietu zadzwonimy do odbiorcy aby potwierdzić godziny, jednocześnie nie psując niespodzianki (podamy się za firmę kurierską i powiemy, że mamy do dostarczenia "przesyłkę"). Kwiaty zostaną doręczone w terminie podanym przez odbiorcę. Jeżeli nie będziemy w stanie dodzwonić się do odbiorcy (telefon wyłączony lub nikt nie będzie odbierać) skontaktujemy się telefonicznie i/lub mailowo aby uzyskać dalsze instrukcje dotyczące doręczenia.
Jeżeli odbiorcy nie będzie, a będą domownicy lub w przypadku doręczenia na adres firmowy współpracownicy, kwiaty zostaną im przekazane. Gdyby pod podanym adresem nikogo nie było, postaramy się zostawić kwiaty u zaprzyjaźnionych sąsiadów. Możemy również zostawić kwiaty pod drzwiami lub kwiaty mogą wrócić do kwiaciarni (jednakże w tej sytuacji zależnie od adresu doręczenia może pojawić się konieczność opłacenia dodatkowej próby doręczenia; zazwyczaj taka dopłata wynosi od 10 do 30 zł, zależnie od odległości od kwiaciarni).
Sugerujemy wykorzystanie pola "Uwagi dodatkowe" w trakcie składania zamówienia - w tym polu można wpisać wszelkie instrukcje dotyczące doręczenia (np. "jeśli nikogo nie będzie, proszę bukiet zostawić u ochrony").
W ofercie standardowej istnieje możliwość wyboru: wazonu, naczynia ceramicznego, misia pluszowego, czekoladek w różnych wielkościach, kosza owoców, kosza słodyczy, kosza owoców i słodyczy. Jesteśmy jednak w stanie doręczyć prawie dowolny dodatek specjalny (mieliśmy okazję doręczać w ramach dodatków np. biżuterię, konsole, telewizor plazmowy, fotel i inne). Zachęcamy do kontaktu z konsultantami Biura Obsługi Klienta celem potwierdzenia możliwości i wyceny.
Standardowo do każdego zamówienia za darmo dołączamy bilecik z życzeniami, których treść można wpisać podczas adresowania zamówienia.
Do każdej kompozycji pogrzebowej z kategorii Kondolencje i Pogrzeb możemy bezpłatnie dołączyć szarfę (zależnie od adresu doręczenia będzie albo wypisana ręcznie przez florystkę albo wydrukowana). Wystarczy w polu "Treść bilecika" wpisać "Szarfa" i nastepnie wpisać treść do zamieszczenia na szarfie. Prosimy o zwięzłość, szarfy wyglądają najlepiej gdy nie mają więcej niż 50-60 znaków (kilka słów), np. "Ostatnie pożegnanie od rodziny z USA", "Kochanej Babci - Ryszard z rodziną", "Spoczywaj w pokoju - Przyjaciele z pracy". Nasi konsultanci służa pomocą w zakresie doboru treści na szarfę oraz na bilecik.
Tak, jesteśmy jedyną siecią florystyczną tej wielkości w Polsce, która realizuje zamówienia specjalne. Takie zamówienia mogą obejmować zarówno bukiety i kwiaty niedostępne w ofercie standardowej, jak również kwiaty sprowadzane na zamówienie z Holandii i Ekwadoru, kompozycje specjalne i artystyczne, dodatki pozastandardowe. Mieliśmy okazję doręczać w przeszłości zamówienia typu 50 bukietów doręczanych tego samego dnia w odstępach kilku minut, doręczenia 30 bukietów na raz przez elegancko ubranych kurierów w garniturach i białych rękawiczkach, kompozycje z kilkuset a także nawet powyżej tysiąca róż, kompozycje kwiatowe ułożone w kształt logo firmy i wiele innych. Zapraszamy do kontaktu z konsultantami Biura Obsługi Klienta celem wyceny i złożenia zamówienia specjalnego.
Aby zminimalizować ryzyko konieczności zastąpienia kwiatów prosimy o złożenie zamówienia z jak największym wyprzedzeniem - im wcześniej będziemy mogli przekazać zamówienie do realizacji, tym pewniejsza jest dostępność kwiatów.
Wszystkie kompozycje są przygotowywane tuż przed doręczeniem, ręcznie przez florystów w naszych lokalnych kwiaciarniach, z żywych, ciętych kwiatów. Zarówno ze względu na to, że są to żywe kwiaty, których nie da się zmagazynować "na zapas", jak również ze względu na na naturalne różnice w wyglądzie kwiatów nawet tej samej odmiany (stopień rozwinięcia, odcienie nawet w ramach tej samej odmiany), jak i na indywidualny styl każdego florysty oraz różnice w dostępności kwiatów, dodatków i przybrania w naszych lokalnych kwiaciarniach, czasami - szczególnie w przypadku kompozycji z kwiatów mieszanych - konieczne jest zastąpienie poszczególnych elementów kompozycji innymi po to, aby móc dotrzymać terminu dostawy. Dlatego nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że zamówiona kompozycja będzie wyglądać identycznie - jest to po prostu w niektórych przypadkach niemożliwe. Prosimy także zwrócić uwagę na to, że na potrzeby zdjęć używamy kwiatów w pełni rozkwitu, podczas gdy staramy się doręczać kwiaty w pąkach lub pierwszej fazie rozkwitu (mają wówczas nieco mniejsze główki, ale za to dłużej będą cieszyć odbiorcę).
Stopień podobieństwa zależy przede wszystkim od wybranej kompozycji - w przypadku niektórych (zwłaszcza mieszanych np. Feeria Barw) w opisie bukietu zamieszczamy informację, że zdjęcie przedstawia kompozycję przykładową - w takich przypadkach doręczony bukiet może wyglądać inaczej). W przypadku innych bukietów jak np. bukiety z róż bukiet najprawdopodobniej będzie wyglądać prawie tak samo (ewentualne różnice to przybranie i dekoracje oraz stopień rozwinięcia kwiatów, czasami także odcień kolorystyczny).
Zastępując kwiaty w bukietach mieszanych zawsze staramy się użyć najbardziej podobnych, tak aby zachować zarówno kolorystykę, jak i wygląd, wielkość oraz wartość kompozycji. Staramy się zachować podobne przybranie, choć nie zawsze jest to możliwe ze względu na dostępność. Gwarantujemy jednak, że nasi floryści dołożą wszelkich starań aby doręczony bukiet był jak najpiękniejszy, ułożony z jak najświeższych kwiatów.
W przypadku bukietów złożonych z jednego gatunku kwiatów (np. bukiet róż, bukiet tulipanów) w przypadku niedostępności wybranych kwiatów w wybranym kolorze będziemy się kontaktować telefonicznie i mailowo aby uzyskać instrukcje co do zamiany lub opóźnienia doręczenia.
Podkreślamy także, że w trakcie składania zamówienia można w polu "Uwagi dodatkowe" można zamieścić instrukcje dotyczące samego bukietu jak i kwiatów (np. "ważna kolorystyka", "kolor kokardy bardzo ważny", "proszę koniecznie o lilie, kolor nie ma znaczenia") - pomogą one naszym florystom w przypadku konieczności zastąpienia kwiatów (będziemy po prostu wiedzieć na co mamy zwrócić szczególną uwagę).
Składając zamówienie należy podać poprawny adres doręczenia. W przypadku wątpliwości dotyczących tego, co wpisać w które pole (np. pole ulica, numer domu, numer mieszkania, kod pocztowy, miejscowość) najprostsze rozwiązanie to wpisanie w pola wymagane przez system znaków zapytania ??? i następnie wklejenie lub wpisanie pełnego adresu w polu Uwagi Dodatkowe (pod treścią bilecika). Oczywiście w przypadku wątpliwości odnośnie do adresu będziemy się kontaktować.
Jeżeli masz wątpliwości jak poprawnie zaadresować zamówienie z doręczeniem na pogrzeb (np. do kaplicy, kościoła, na cmentarz lub do zakładu pogrzebowego) prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub o wpisanie we wszystkich polach wymaganych przez system znaków zapytania ??? i następnie podanie szczegółów w polu Uwagi Dodatkowe (tuż pod treścią bilecika/szarfy). Potrzebujemy następujących szczegółów: imię i nazwisko zmarłej osoby, adres gdzie mamy doręczyć kwiaty (wraz z informacją czy to adres kościoła, kaplicy, zakładu pogrzebowego czy rodziny), data i godzina kiedy pogrzeb się odbędzie.
Jeżeli nie znasz daty, godziny lub adresu prosimy o podanie numeru telefonu do rodziny lub przyjaciół zmarłej osoby - w takiej sytuacji zadzwonimy, poinformujemy że mamy do doręczenia kwiaty na pogrzeb i zapytamy gdzie, kiedy i o której godzinie mamy je doręczyć.
Aby poprawnie zaadresować zamówienie z doręczeniem na pogrzeb (np. do kaplicy, kościoła, na cmentarz lub do zakładu pogrzebowego) prosimy o wpisanie kolejno: w polach imię i nazwisko prosimy wpisać imię i nazwisko zmarłej osoby, poprzedzone ŚP (świętej pamięci); w polu firma prosimy wpisać zależnie od sytuacji: albo nazwę zakładu pogrzebowego, albo "kościół", albo "cmentarz", albo "kaplica cmentarna"; w polach adresu (ulica, numer domu) prosimy wpisać adres doręczenia (w przypadku doręczenia na cmentarz gdy nieznany jest numer domu, prosimy wpisać w tym polu znak zapytania). W polu numer telefonu odbiorcy prosimy wpisać numer telefonu do rodziny lub do kościoła lub do zakładu pogrzebowego (nie jest konieczny). Na koniec w polu Uwagi Dodatkowe prosimy wpisać o której rozpoczyna się ceremonia pogrzebowa (np. "pogrzeb zaczyna się o 10:30").
|
|
|
|