|
Jak zapłacić?
Poniżej zamieszczamy listę i krótki opis wszystkich akceptowanych form płatności. Wszelką pomocą służą także konsultanci dedykowanego Biura Obsługi Klienta, zapraszamy do kontaktu!
Wyboru metody płatności można dokonać od razu po złożeniu zamówienia (nasz system automatycznie wyświetli stronę płatności) lub później, klikając w link do strony płatności (ten link znajduje się mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia, który wysyła się automatycznie w momencie złożenia zamówienia).
W przypadku gdyby płatność wybraną metodą nie powiodła się, nie ma potrzeby składania kolejnego zamówienia - wystarczy otworzyć maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia i klikając we wspomniany wyżej link ponownie otworzyć stronę płatności (można wówczas wybrać tę samą metodę lub zmienić na inną).
- Płatność kartą płatniczą (kredytową, debetową, charge) - polską lub zagraniczną
- Tradycyjny przelew w złotówkach na nasze konto
- Płatność przez PayPal
- Szybki przelew w złotówkach przez internet - Transferuj.pl i PayU
- Płatność gotówką - w dowolnym banku lub przekaz pocztowy
- Płatność kartą płatniczą (kredytową, debetową, charge) przez telefon
- Przelew w euro lub dolarach
- Przelew w innej walucie (NOK, SEK, DKK, GBP, CHF i inne)
- Płatność przez Western Union
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z konsultantami dedykowanego Biura Obsługi Klienta (telefonicznie, mailowo, przez czat z konsultantem lub osobiście w naszym biurze).
Płatność dowolną kartą płatniczą (Visa, Mastercard, Diners, American Express oraz niektóre karty Maestro) to jedna z najczęściej stosowanych metod płatności ze względu na bezpieczeństwo i szybkość realizacji. Po wyborze tej metody płatności wszystkie informacje dotyczące karty są podawane na szyfrowanej stronie, a sama autoryzacja jest przeprowadzana za pomocą bezpiecznego protokołu szyfrującego SSL.
Możliwa waluta płatności: dowolna (bank automatycznie przewalutuje płatność z PLN do waluty, w której jest wystawiona karta).
Jak szybko otrzymamy płatność: w ciągu kilkunastu sekund.
Dodatkowy koszt płatności: brak, koszt płatności jest wliczony w cenę każdego bukietu.
Tradycyjny przelew bankowy w złotówkach to jedna z najczęściej stosowanych metod płatności. Po wyborze tej metody zostaną wyświetlone dane, na jakie należy zlecić przelew (wystarczy skopiować te dane i wysłać przelew). Zazwyczaj dla ułatwienia staramy się od razu po wyborze tej metody wysłać także maila, zawierającego dane do przelewu. Dane można znaleźć także w dziale Pomoc: dane do przelewu w złotówkach.
Możliwa waluta płatności: złotówki.
Jak szybko otrzymamy płatność: w ciągu około pół dnia roboczego, można przyspieszyć przekazanie zamówienia do realizacji przesyłając bankowe potwierdzenie przelewu mailem w pliku PDF na adres linkflora@linkflora.pl lub faksem na numer +48 22 300 11 99.
Dodatkowy koszt płatności: brak (możliwe, że bank pobierze prowizję za przelew).
Za pośrednictwem systemu PayPal zamówienie można opłacić zarówno z konta PayPal jak i kartą płatniczą (kredytową, debetową lub charge) jako gość (bez rejestrowania i bez posiadania konta w systemie PayPal).
Możliwa waluta płatności: dowolna (PayPal automatycznie przewalutuje płatność ze złotówek do dowolnej innej waluty, w której jest prowadzone konto lub w której jest wystawiona karta).
Jak szybko otrzymamy płatność: w ciągu kilku minut.
Dodatkowy koszt płatności: brak, koszt płatności jest wliczony w cenę każdego bukietu.
Zapłata szybkim przelewem bankowym przez internet ma tę przewagę nad tradycyjnym przelewem bankowym, że jest realizowana w trybie natychmiastowym. Płatność wysyłana jest na konto firmy transferuj.pl/PayU, która automatycznie i niezwłocznie przesyła do nas informację o wpływie, dzięki czemu status zamówienia zmienia się na opłacony zazwyczaj w trakcie kilku sekund (najpóźniej kilku minut).
Możliwa waluta płatności: złotówki.
Jak szybko otrzymamy płatność: w ciągu kilku sekund (przy niektórych bankach możliwe opóźnienie do kilku minut).
Dodatkowy koszt płatności: brak, koszt płatności jest wliczony w cenę każdego bukietu.
Akceptujemy także zapłatę gotówką. Możliwe jest dokonanie takiej zapłaty w dowolnym oddziale dowolnego banku lub w dowolnym urzędzie pocztowym. Dane do wpłaty (nazwa odbiorcy, nazwa banku, numer rachunku itd.) zostanie wyświetlony na stronie po wyborze metody płatności, zostanie także wysłany mailem. Dane do wpłaty są takie same jak w przypadku przelewu bankowego w złotówkach i podajemy je również na stronach działu Pomoc: dane do wpłaty (przelewu) w złotówkach.
Możliwa waluta płatności: złotówki.
Jak szybko otrzymamy płatność: 1-2 dni robocze, można przyspieszyć przekazanie zamówienia do realizacji przesyłając bankowe potwierdzenie przelewu mailem w pliku PDF na adres linkflora@linkflora.pl lub faksem na numer +48 22 300 11 99.
Dodatkowy koszt płatności: brak (możliwe, że bank lub poczta pobierze prowizję za wpłatę).
Możliwa jest także płatność dowolną kartą płatniczą (Visa, Mastercard, Diners, American Express oraz niektóre karty Maestro). Karta może być polska lub zagraniczna, w dowolnej walucie. Po wyborze tej metody płatności wszystkie informacje dotyczące karty są podawane telefonicznie konsultantowi, który łączy się z centrum autoryzacyjnym największej polskiej firmy zajmującej się płatnościami kartami - firmy Polcard - za pomocą bezpiecznego protokołu szyfrującego SSL. Dane dotyczące karty są wykorzystane tylko do jednorazowej autoryzacji pojedynczej płatności i dla bezpieczeństwa nie są przechowywane.
Możliwa waluta płatności: dowolna (bank automatycznie przewalutuje płatność z PLN do waluty, w której jest wystawiona karta).
Jak szybko otrzymamy płatność: w ciągu kilkunastu sekund.
Dodatkowy koszt płatności: brak, koszt płatności jest wliczony w cenę każdego bukietu.
Istnieje także możliwość zapłaty za zamówienie przelewem w euro oraz dolarach amerykańskich. Po wyborze metody "Płatność przelewem w EUR" lub "Płatność przelewem w USD" zostaną wyświetlone dane, na jakie należy zlecić przelew. Zazwyczaj dla ułatwienia staramy się od razu po wyborze tej metody wysłać także maila, zawierającego dane do przelewu.
Dane można znaleźć także w dziale Pomoc: dane do przelewu w euro i dolarach.
Możliwa waluta płatności: euro i dolary amerykańskie.
Jak szybko otrzymamy płatność: EUR: w ciągu około 1 dnia roboczego, USD: w ciągu 2-3 dni roboczych, można przyspieszyć przekazanie zamówienia do realizacji przesyłając bankowe potwierdzenie przelewu mailem w pliku PDF na adres linkflora@linkflora.pl lub faksem na numer +48 22 300 11 99.
Dodatkowy koszt płatności: brak (możliwe, że bank pobierze prowizję za przelew).
Możliwa jest również zapłata przelewem bankowym w walucie obcej innej niż USD i EUR. W takim przypadku prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta po złożeniu zamówienia, nasi konsultanci podadzą kwotę w wybranej walucie wg kursu naszego banku. Daną kwotę w walucie obcej należy przelać na nasze konto (dane do przelewu, tj. nazwa odbiorcy, nazwa banku, numer rachunku, swiftcode itd. zostaną wysłane mailem).
Możliwa waluta płatności: dowolna (np. korony norweskie NOK, korony szwedzkie SEK, funty brytyjskie GBP, franki szwajcarskie CHF oraz dowolna inna waluta).
Jak szybko otrzymamy płatność: 2-3 dni robocze, można przyspieszyć przekazanie zamówienia do realizacji przesyłając bankowe potwierdzenie przelewu mailem w pliku PDF na adres linkflora@linkflora.pl lub faksem na numer +48 22 300 11 99.
Dodatkowy koszt płatności: brak (możliwe, że bank pobierze prowizję za przelew).
Niestety dokonanie płatności przez Western Union nie jest aktualnie możliwe. Zapraszamy do kontaktu z konsultantami dedykowanego Biura Obsługi Klienta.
|
|
|
|