Język:   Polski English Deutsch Español Русский Waluta:   Kraj dostawy:  

Logowanie / Rejestracja Czat z konsultantem Biura Obsługi Klienta Kontakt Koszyk

 
Jak zamówić kwiaty, jak złożyć zamówienie?
Na każdym etapie składania zamówienia na kwiaty z dostawą (także w wyborze bukietu z oferty oraz układaniu życzeń) wszelką pomocą służą konsultanci dedykowanego Biura Obsługi Klienta. Zapraszamy do kontaktu!

Dla ułatwienia składania zamówienia przygotowaliśmy kilka możliwości (kliknij poniżej aby dowiedzieć się więcej):
Najszybsza jest pierwsza metoda, czyli samodzielne złożenie zamówienia na naszej stronie, choć druga po niej (zamówienie przez telefon) jest prawie tak samo szybka, a potrafi być łatwiejsza. Zapraszamy do kontaktu z konsultantami, z chęcią pomożemy!


Poniżej znajdziesz szczegółowo opisane etapy samodzielnego składania zamówienia na naszej stronie. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań zapraszamy do kontaktu z konsultantami - telefonicznie, mailowo lub przez czat z konsultantem.

  1. Wybór bukietu i dodatków, dodanie do koszyka
  2. Dane nadawcy (zalogowanie się lub złożenie zamówienia jako gość)
  3. Dane odbiorcy
  4. Termin doręczenia
  5. Treść bilecika (szarfy) i uwagi dodatkowe
  6. Podsumowanie, zatwierdzenie zamówienia
  7. Płatność
  • Ofertę bukietów najwygodniej przejrzeć wg kategorii (np. wg okazji, kolorów, rodzaju kwiatów, cen) - najbardziej popularne kategorie zamieszczamy na żółtym pasku na górze strony.
  • Większe zdjęcie oraz opis każdej z kompozycji można zobaczyć przechodząc na stronę danego bukietu (klikając w miniaturkę zdjęcia na liście bukietów).
  • Przyjmujemy również zamówienia specjalne (bukiety i kompozycje spoza oferty, dodatki specjalne).
  • Po wybraniu bukietu prosimy o zaznaczenie ewentualnych dodatków do bukietu i kliknięcie przycisku "Dodaj do koszyka" aby wyświetlić uaktualnioną zawartość koszyka.
  • W koszyku wyświetli się podsumowanie zawartości - na tym etapie można jeszcze dokonać zmian, np. usunąć wybrane elementy lub dodać nowe. W koszyku może być dowolna liczba bukietów i dodatków przeznaczonych dla jednego odbiorcy.
  • Aby wysłać kwiaty do więcej niż jednego odbiorcy należy najpierw wybrać bukiet i dodatki dla pierwszego odbiorcy, zaadresować zamówienie i przed zatwierdzeniem zamówienia i przejściem do płatności dodać do koszyka kolejny bukiet i zaadresować go, podając dane drugiego odbiorcy).
  • Jeżeli zawartość koszyka jest prawidłowa, należy przejść do adresowania zamówienia, na początku podając dane nadawcy.
  • Dostępne są dwie opcje: złożenie zamówienia jako gość (bez rejestracji) oraz zalogowanie (po wcześniejszej rejestracji). Złożenie zamówienia jako gość jest nieco szybsze, ale zapraszamy do zapoznania się z korzyściami z rejestracji.
  • Po wyborze opcji "Złóż zamówienie jako gość" należy podać dane nadawcy (są wyłącznie do naszej wiadomości na wypadek potrzeby kontaktu, nie zostaną w żaden sposób ujawnione odbiorcy). Należy wpisać: imię, nazwisko, kraj, numer telefonu.
  • Zapraszamy także do zapoznania się z artykułem jak wysłać kwiaty anonimowo.
  • Opcjonalnie na tym etapie można wpisać dane do faktury VAT.
  • Prosimy o wpisanie danych odbiorcy (imię, nazwisko, dokładny adres, numer telefonu odbiorcy).
  • W przypadku doręczeń na adresy firmowe i urzędowe należy również wpisać nazwę firmy.
  • W przypadku doręczeń na pogrzeb prosimy o podanie nazwy cmentarza lub kościoła (kaplicy) lub domu pogrzebowego oraz o poprzedzenie imienia i nazwiska odbiorcy literkami "ŚP".
  • Można także zamówić kwiaty nie znając adresu odbiorcy.
  • W polu "Treść bilecika" można wpisać dowolną treść bilecika (maksymalna długość to 300 znaków ze spacjami). Jeżeli bilecik ma mieć dłuższą treść, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
  • W przypadku szarf pogrzebowych: w polu "Treść bilecika" można podać treść szarfy, koniecznie poprzedzając ją słowem "Szarfa:", np. "Szarfa: Kochanej Babci - Jacek z rodziną".
  • W polu "Uwagi dodatkowe" można wpisać dowolne sugestie dotyczące bukietu lub doręczenia (np. "proszę nie używać lilii w bukiecie", "proszę o doręczenie jak najwcześniej", "proszę o zmianę kolorystyki na żółtą" itp).
  • Po wprowadzeniu danych odbiorcy i pozostalych danych (data, bilecik itd) należy przejść do podsumowania i sprawdzić, czy wszystkie dane się zgadzają.
  • Na tym etapie można również wprowadzić kod zniżkowy (kody są rozsyłane do zarejestrowanych użytkowników).
  • W momencie kliknięcia na stronie z podsumowaniem przycisku "Zatwierdź i przejdź do płatności" wyświetli się strona płatności oraz automatycznie mailem wyśle się potwierdzenie złożenia zamówienia (w tym mailu będą dwa linki: do strony podglądu statusu zamówienia oraz do strony płatności).
  • Jeżeli płatność nie powiedzie się, nie ma potrzeby składania zamówienia jeszcze raz - wystarczy ponownie otworzyć stronę płatności klikając odpowiedniego linka z maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
  • Za zamówienie można zapłacić kartą płatniczą, PayPalem, tradycyjnym przelewem w PLN, EUR, USD i dowolnej innej walucie, szybkim przelewem internetowym oraz gotówką. Zapraszamy do zapoznania się z opisem możliwych metod płatności.

Zapraszamy do kontaktu!
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęstsze pytania w dziale Pomoc oraz do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
 


Kwiaciarnia Internetowa   Kwiaciarnia Wysyłkowa   Wyślij kwiaty   Florystyczna poczta   Kwiatowa przesyłka   Zamów kwiaty   Kwiaciarnia online   Kwiaty przez internet   Kwiaty przez telefon  Bukietowa poczta kwiatowa niespodzianka

Kwiaciarnia Internetowa LINKFLORA istnieje od 1998 roku i jest jedną z najstarszych polskich kwiaciarni internetowych. Przez wszystkie lata zdobyliśmy tysiące zadowolonych klientów, doskonaląc naszą ofertę oraz cały czas zwiększając poziom usług. Dbamy o Państwa zadowolenie, szanujemy Państwa czas, życzenia i upodobania. Do każdego bukietu podchodzimy tak samo - z sercem, szacunkiem i dbałością o szczegóły. Dzięki temu aktualnie możemy się pochwalić praktycznie 100%-ową satysfakcją klientów!

Większość zamówień to kwiaty do Polski, ale można także wysłać kwiaty za granicę do blisko 200 krajów. W Polsce doręczenie jest możliwe do każdej miejscowości pod dowolny adres (zarówno prywatny jak i firmowy). Dostawa kwiatów jest możliwa dzięki doświadczonym florystom, pracującym w rozległej sieci blisko 1000 kwiaciarni w Polsce i kilkudziesięciu tysięcy na świecie. Dzięki nim na Państwa zamówienie zostanie przygotowany wysmakowany wizualnie, dopracowany, piękny bukiet ze świeżych i pachnących kwiatów.

Najwięcej radości sprawia nam doręczanie kwiatów na radosne okazje: imieniny i urodziny, rocznice, gratulacje, dziękuję, kocham i tęsknię, przepraszam, ale możemy dostarczyć kwiaty na każdą okazję. Jesteśmy także przygotowani na smutne okoliczności - zamówienia na wieńce pogrzebowe i wiązanki kondolencyjne traktujemy zawsze ze szczególną uwagą i należytym szacunkiem. Mamy świadomość zaufania, którym nas Państwo obdarzacie. Do bukietów można także załączyć dodatki: na przykład czekoladki, misia pluszowego, wazon, kosz wiklinowy. Jesteśmy jedyną siecią florystyczną w Polsce, która przyjmuje także zamówienia specjalne (na kompozycje przygotowane wg Państwa sugestii oraz dodatki spoza oferty).

Zamówienie na kwiaty przez internet można złożyć przez Internet, przez telefon, przez czat lub przez email. Bezpiecznej płatności można dokonać przelewem (szybkim lub tradycyjnym), kartą płatniczą, PayPalem lub gotówką. Podczas wyboru kompozycji, przy składaniu zamówienia oraz podczas jego realizacji wszelką pomocą służą konsultanci Biura Obsługi Klienta. Pomogą wybrać bukiet lub stworzyć nowy na zamówienie specjalne, złożyć zamówienie (także spoza oferty), odpowiedzą na pytania. Kontakt jest możliwy przez telefon, czat, email oraz osobiście w Biurze Obsługi Klienta.