Język:   Polski English Deutsch Español Русский Waluta:   Kraj dostawy:  

Logowanie / Rejestracja Czat z konsultantem Biura Obsługi Klienta Kontakt Koszyk

 
Jak zamówić kwiaty z dostawą (złożyć zamówienie)?
Poniżej znajdziesz dokładnie i szczegółowo opisane etapy składania zamówienia. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań zawsze możesz skontaktować się z nami - telefonicznie, mailowo lub przez czat z konsultantem.


1. Przejrzyj ofertę i wybierz bukiet

Przejrzyj naszą ofertę. Aby ułatwić Ci wybór podzieliliśmy nasze kompozycje na odpowiednie kategorie (możesz przeglądać bukiety wg okazji, kwiatów, ceny, koloru, kształtu itp. Wszystkie dostępne kategorie znajdziesz na górze strony.

Pamiętaj, że przyjmujemy także zamówienia specjalne. Jeśli nie możesz znaleźć bukietu, który Cię interesuje, lub chcesz dany bukiet w innej wersji np. kolorystycznej, skontaktuj się z nami - telefonicznie, mailowo lub przez opcję czatu z konsultantem. Dane kontaktowe znajdziesz w dziale Kontakt.

2. Wybrany bukiet wraz z ewentualnymi dodatkami dodaj do koszyka

Będąc na stronie wybranego bukietu, wybierz ewentualne dodatki (czekoladki, miś pluszowy, wazon, kosz wiklinowy) i kliknij przycisk "dodaj do koszyka". Wyświetli się podsumowanie koszyka.

3. Adresowanie: Twoje dane

Po dodaniu wybranego bukietu do koszyka, po kliknięciu w przycisk "Adresuj" przejdziesz do adresowania zamówienia. W pierwszym etapie prosimy o podanie Twoich danych - tylko do naszej wiadomości, odbiorca na pewno tych danych nie pozna (odbiorca zobaczy tylko bilecik, którego treść podasz w kolejnym etapie).

Na tym etapie polecamy Ci rejestrację w serwisie - nie tylko ułatwi to składanie zamówień w przyszłości (nie trzeba będzie wpisywać swoich danych za każdym razem, dodatkowo zapiszemy dane i adres odbiorców, dodatkowo będziemy Ci przypominać o okazjach), ale dzięki temu będziemy Ci naliczać rabat - każde zrealizowane zamówienie to 1% rabatu. Inna korzyść z rejestracji do kody rabatowe - wysyłane przed każdą ważną okazją.

Jeśli nie chcesz, nie musisz się rejestrować - możesz po prostu wpisać swoje dane (wymagane są: adres email, telefon, imię i nazwisko). Dane te podajesz je tylko na wypadek konieczności kontaktu z Tobą - np. gdyby coś było nie tak z adresem odbiorcy lub z samym zamówieniem.

4. Faktura VAT

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, na pierwszej stronie adresowania podaj NIP firmy oraz jej adres.

5. Adresowanie: Dane odbiorcy

Po kliknięciu przycisku dalej przejdziesz do formularza z danymi odbiorcy. Wcześniejsza rejestracja pozwala po prostu wybrać z listy wcześniej zapisanego odbiorcę, natomiast przy pierwszym zamówieniu należy wpisać dokładny adres oraz numer telefonu odbiorcy. Ważne: zawsze staramy się nie zepsuć niespodzianki dzwoniąc do odbiorcy, nie mówimy że chodzi o kwiaty tylko o "przesyłkę" - a numer telefonu jest o tyle istotny, że w przypadku problemu ze znalezieniem odbiorcy lub gdy nie zastaniem odbiorcy pod podanym adresem pozwoli nam to umówić się na drugą próbę doręczenia.

6. Adresowanie: Data i godziny dostawy, treść bilecika

Po podaniu danych odbiorcy pozostaje tylko wybrać datę i sugerowane godziny dostawy oraz wpisać treść bilecika, dołączonego do kwiatów. Jeśli nie chcesz załączać bilecika, pozostaw to pole puste.

7. Dodatkowe uwagi

W polu dodatkowe uwagi możesz wpisać swoje sugestie dla kwiaciarni - dotyczące dostawy (np. w jakich godzinach odbiorca jest pod podanym adresem), lub dotyczące bukietu - np. aby nie używać określonego rodzaju kwiatów, lub jeśli chcesz zmienić kolor kompozycji, aby użyć kwiatów określonego koloru.

8. Podsumowanie, wprowadzenie kodu zniżkowego

Po zakończeniu adresowania wyświetli Ci się podsumowanie. Sprawdź czy wszystkie dane są poprawne, jeśli nie - klikając "zmień" wróć do adresowania i popraw je. Na tym etapie możesz także wpisać kod zniżkowy, jeśli go posiadasz.

Jeśli wszystko jest OK, klikając przycisk "Zakończ" zakończysz proces składania zamówienia i przejdziesz do płatności. Spowoduje to także przesłanie do Ciebie potwierdzenia złożenia zamówienia e-mailem.

9. Płatność

Na stronę płatności możesz dostać się na trzy sposoby:
- przechodząc na nią po złożeniu zamówienia,
- klikając w link "zapłać za to zamówienie", który znajdziesz w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia,
- klikając w link "opłać zamówienie" w trackingu (podglądzie statusu zamówienia).

Jeśli cokolwiek z płatnością pójdzie nie tak, otwórz maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia aby po kliknięciu w odpowiedni link wrócić na stronę płatności.

Zamówienie możesz opłacić kartą kredytową, kontem w serwisie PayPal, tradycyjnym przelewem bankowym z dowolnego banku, przelewem bankowym online z 35 banków w Polsce (realizowanym przez transferuj.pl), wpłatą na poczcie lub gotówką w naszym biurze lub w jednej z ponad 600 kwiaciarni w Polsce. Przeczytaj dokładny opis wszystkich możliwych metod płatności za zamówienie.

10. Tracking (sprawdzenie statusu zamówienia)

Po złożeniu zamówienia otrzymasz email, w którym znajdziesz link do trackingu (podglądu statusu zamówienia).

11. Potwierdzenie dostawy

Po doręczeniu kwiatów wyślemy do Ciebie email z potwierdzeniem realizacji zamówienia. Dodatkowo dzień później otrzymasz email, pozwalający na ocenę poziomu obsługi klienta - z dumą podkreślamy, że tylko 7 zamówień w całym 2011 roku miało ocenę poniżej 3 punktów na 5 możliwych!


Często zadawane pytania
 


Kwiaciarnia Internetowa   Kwiaciarnia Wysyłkowa   Wyślij kwiaty   Florystyczna poczta   Kwiatowa przesyłka   Zamów kwiaty   Kwiaciarnia online   Kwiaty przez internet   Kwiaty przez telefon  Bukietowa poczta kwiatowa niespodzianka

Kwiaciarnia Internetowa LINKFLORA istnieje od 1998 roku i jest jedną z najstarszych polskich kwiaciarni internetowych. Przez wszystkie lata zdobyliśmy tysiące zadowolonych klientów, doskonaląc naszą ofertę oraz cały czas zwiększając poziom usług. Dbamy o Państwa zadowolenie, szanujemy Państwa czas, życzenia i upodobania. Do każdego bukietu podchodzimy tak samo - z sercem, szacunkiem i dbałością o szczegóły. Dzięki temu aktualnie możemy się pochwalić praktycznie 100%-ową satysfakcją klientów!

Większość zamówień to kwiaty do Polski, ale można także wysłać kwiaty za granicę do blisko 200 krajów. W Polsce doręczenie jest możliwe do każdej miejscowości pod dowolny adres (zarówno prywatny jak i firmowy). Dostawa kwiatów jest możliwa dzięki doświadczonym florystom, pracującym w rozległej sieci blisko 1000 kwiaciarni w Polsce i kilkudziesięciu tysięcy na świecie. Dzięki nim na Państwa zamówienie zostanie przygotowany wysmakowany wizualnie, dopracowany, piękny bukiet ze świeżych i pachnących kwiatów.

Najwięcej radości sprawia nam doręczanie kwiatów na radosne okazje: imieniny i urodziny, rocznice, gratulacje, dziękuję, kocham i tęsknię, przepraszam, ale możemy dostarczyć kwiaty na każdą okazję. Jesteśmy także przygotowani na smutne okoliczności - zamówienia na wieńce pogrzebowe i wiązanki kondolencyjne traktujemy zawsze ze szczególną uwagą i należytym szacunkiem. Mamy świadomość zaufania, którym nas Państwo obdarzacie. Do bukietów można także załączyć dodatki: na przykład czekoladki, misia pluszowego, wazon, kosz wiklinowy. Jesteśmy jedyną siecią florystyczną w Polsce, która przyjmuje także zamówienia specjalne (na kompozycje przygotowane wg Państwa sugestii oraz dodatki spoza oferty).

Zamówienie na kwiaty przez internet można złożyć przez Internet, przez telefon, przez czat lub przez email. Bezpiecznej płatności można dokonać przelewem (szybkim lub tradycyjnym), kartą płatniczą, PayPalem lub gotówką. Podczas wyboru kompozycji, przy składaniu zamówienia oraz podczas jego realizacji wszelką pomocą służą konsultanci Biura Obsługi Klienta. Pomogą wybrać bukiet lub stworzyć nowy na zamówienie specjalne, złożyć zamówienie (także spoza oferty), odpowiedzą na pytania. Kontakt jest możliwy przez telefon, czat, email oraz osobiście w Biurze Obsługi Klienta.