Język:   Polski English English Deutsch Español Русский Kraj dostawy:   EUR GBP PLN USD

Logowanie / Rejestracja Czat z konsultantem Biura Obsługi Klienta Kontakt Koszyk
=Florystyczna Poczta Kwiatowa Przesyłka Kwiaciarnia WysyłkowaKwiaciarnia Wysyłkowa Online Florystyczna Poczta Kwiatowa Przesyłka
POLECAMY >
WG OKAZJI >

WG CENY >
WG KOLORU >
WG KWIATÓW >
    26/05: Dzień Matki 2017  -  Kosze kwiatów  -  Z motywem serca  -  Luksusowe
Imieniny i urodziny  -  Myślę o Tobie, Tęsknię, Kocham  -  Dziękuję i pozdrawiam  -  Przepraszam
Gratuluję  -  Rocznica  -  Ślub  -  Narodziny dziecka  -  Życzę zdrowia  -  Kondolencje, pogrzeb
Luksusowe  -  Bestsellery  -  Promocje  -  Do 125 zł  -  125-200 zł  -  200-300 zł  -  300-500 zł
Czerwone  -  Białe  -  Różowe  -  Zielone  -  Pomarańczowe  -  Żółte  -  Różnokolorowe
Róże  -  Lilie  -  Goździki  -  Gerbery  -  Słoneczniki  -  Tulipany  -  Mieszane  -  Doniczkowe
MENU >     Start  -  O nas  -  Kontakt  -  Pomoc  -  Jak zamówić kwiaty?  -  Jak zapłacić?  -  Koszyk

 
Kontakt
Przed kontaktem z Biurem Obsługi Klienta polecamy zapoznać się z: najczęściej spotykanymi pytaniami: centrum pomocy, stroną "O nas" czyli informacjami o naszej firmie, szczegółową instrukcją jak złożyć zamówienie krok po kroku, szczegółową instrukcją jak zapłacić za zamówienie wraz z opisami możliwych metod płatności oraz danymi do przelewu za złożone zamówienie.

Jeżeli powyższe informacje nie wystarczają, pojawiły się dodatkowe pytania lub jeżeli po prostu wygodniej jest zapytać konsultanta przez telefon zamiast klikać na stronie, zapraszamy do kontaktu! Z chęcią pomożemy!

Istniejemy od 1998, mamy sieć 1000 lokalnych kwiaciarni
Doręczamy kwiaty w całej Polsce, nawet tego samego dnia, nawet w ciągu 2 godzin (przeczytaj więcej o terminach doręczeń).

Dzięki stworzonej przez nas sieci blisko 1000 lokalnych kwiaciarni pokrywamy zasięgiem całe terytorium Polski (co widać na mapce obok). Dzięki tak rozległej sieci możemy zagwarantować doręczenie kwiatów tego samego dnia, nawet w ciągu 2 godzin, pod dowolny adres w Polsce (zarówno do miast, miasteczek jak i wsi, pod adresy prywatne i firmowe, do kościołów, urzędów i szpitali).

Aby uprościć kontakt z naszymi konsultantami, uruchomiliśmy dedykowane Centralne Biuro Obsługi Klienta, za pośrednictwem którego można złożyć zamówienie pod dowolny adres w Polsce, jak również sprawdzić status zamówienia, dokonać płatności oraz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie. Serdecznie zapraszamy do kontaktu, z chęcią pomożemy!
Dedykowane biuro obsługi klienta - z chęcią pomożemy
Aby uprościć kontakt z naszymi konsultantami, uruchomiliśmy dedykowane Centralne Biuro Obsługi Klienta, za pośrednictwem którego można złożyć zamówienie pod dowolny adres w Polsce, jak również sprawdzić status zamówienia, dokonać płatności oraz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie. Serdecznie zapraszamy do kontaktu, z chęcią pomożemy:

- MAILEM: email linkflora@linkflora.pl,
- PRZEZ CZAT: Czat na żywo z konsultantem Biura Obsługi Klienta,
- PRZEZ TELEFON: główny numer infolinii: +48 22 300 11 00,
- PRZEZ TELEFON: główny numer infolinii: +48 501 501 401 (to nie jest numer komórkowy),
- PRZEZ TELEFON: listę numerów lokalnych z największych 100 miast w Polsce znajdziesz poniżej,
- OSOBIŚCIE: zapraszamy do siedziby Biura Obsługi Klienta przy ulicy Jaworzyńskiej 8 w Warszawie.

Lokalne numery telefonów w 100 największych miastach w Polsce
Bełchatów: +48 44 741 12 10
Będzin: +48 32 700 32 20
Biała Podlaska: +48 83 378 62 33
Białystok: +48 85 733 54 55
Bielsko-Biała: +48 33 444 71 72
Bydgoszcz: +48 52 522 12 77
Bytom: +48 32 700 32 20
Chełm: +48 82 570 92 33
Chorzów: +48 32 700 32 20
Ciechanów: +48 23 680 32 30
Częstochowa: +48 34 373 42 30
Dąbrowa Górnicza: +48 32 700 32 20
Dębica: +48 14 634 62 66
Elbląg: +48 55 629 32 30
Ełk: +48 87 731 61 60
Gdańsk: +48 58 333 12 44
Gdynia: +48 58 333 12 44
Gliwice: +48 32 700 32 20
Głogów: +48 76 753 02 99
Gniezno: +48 61 610 02 60
Gorzów Wielkopolski: +48 95 737 52 40
Grudziądz: +48 56 681 12 44
Inowrocław: +48 52 522 12 77
Jastrzębie-Zdrój: +48 32 700 32 20
Jaworzno: +48 32 700 32 20
Jelenia Góra: +48 75 640 91 90
Kalisz: +48 62 590 42 42
Katowice: +48 32 700 32 20
Kędzierzyn-Koźle: +48 77 555 41 77
Kielce: +48 41 260 72 11
Kołobrzeg: +48 94 721 22 20
Konin: +48 63 222 81 88
Koszalin: +48 94 721 22 20
Kraków: +48 12 345 03 50
Krosno: +48 13 440 92 20
Kutno: +48 24 386 92 91
Legionowo: +48 22 300 17 55
Legnica: +48 76 753 02 99
Leszno: +48 65 537 81 80
Lubin: +48 76 753 02 99
Lublin: +48 81 565 02 66
Łomża: +48 86 223 50 60
Łódź: +48 42 203 14 30
Mielec: +48 17 715 02 70
Mysłowice: +48 32 700 32 20
Nowy Sącz: +48 18 540 61 60
Nysa: +48 77 555 41 77
Olsztyn: +48 89 722 12 33
Opole: +48 77 555 41 77
Ostrołęka: +48 29 640 82 10
Ostrowiec Świętokrzyski: +48 41 260 72 11
Ostrów Wielkopolski: +48 62 590 42 42
Otwock: +48 22 300 17 55
Pabianice: +48 42 203 14 30
Pabianice: +48 42 203 14 30
Piaseczno: +48 22 300 17 55
Piekary Śląskie: +48 32 700 32 20
Piła: +48 67 342 32 42
Piotrków Trybunalski: +48 44 741 12 10
Płock: +48 24 386 92 91
Poznań: +48 61 610 02 60
Pruszków: +48 22 300 17 55
Przemyśl: +48 16 733 21 10
Puławy: +48 81 565 02 66
Racibórz: +48 32 700 32 20
Radom: +48 48 685 42 33
Radomsko: +48 44 741 12 10
Ruda Śląska: +48 32 700 32 20
Rumia: +48 58 333 12 44
Rybnik: +48 32 700 32 20
Rzeszów: +48 17 715 02 70
Siedlce: +48 25 740 42 40
Siemianowice Śląskie: +48 32 700 32 20
Sieradz: +48 43 655 82 10
Skarżysko-Kamienna: +48 41 260 72 11
Skierniewice: +48 46 816 72 10
Słupsk: +48 59 722 72 10
Sosnowiec: +48 32 700 32 20
Stalowa Wola: +48 15 816 42 40
Starachowice: +48 41 260 72 11
Stargard Szczeciński: +48 91 350 02 88
Starogard Gdański: +48 58 333 12 44
Suwałki: +48 87 731 61 60
Szczecin: +48 91 350 02 88
Świdnica: +48 74 662 02 50
Świętochłowice: +48 32 700 32 20
Świnoujście: +48 91 350 02 88
Tarnobrzeg: +48 15 816 42 40
Tarnowskie Góry: +48 32 700 32 20
Tarnów: +48 14 634 62 66
Tczew: +48 58 333 12 44
Tomaszów Mazowiecki: +48 44 741 12 10
Toruń: +48 56 681 12 44
Tychy: +48 32 700 32 20
Wałbrzych: +48 74 662 02 50
Warszawa: +48 22 300 11 00
Wejherowo: +48 58 333 12 44
Włocławek: +48 54 426 61 66
Wodzisław Śląski: +48 32 700 32 20
Wrocław: +48 71 707 18 70
Zabrze: +48 32 700 32 20
Zamość: +48 84 535 82 20
Zawiercie: +48 32 700 32 20
Zduńska Wola: +48 43 655 82 10
Zgierz: +48 42 203 14 30
Zielona Góra: +48 68 422 61 88
Żory: +48 32 700 32 20
Żyrardów: +48 46 816 72 10
Siedziba i dane rejestrowe
Centralne Biuro Obsługi Klienta znajduje się w Śródmieściu Warszawy pod adresem: ulica Jaworzyńska 8 lokal 8, 00-634 Warszawa.

Dane rejestrowe firmy obejmują: REGON 750188715-00038, EDG: 5885/2003, NIP: PL8351388235.

Jesteśmy firmą z wyłącznie polskim kapitałem.

Wszelkie prawa zastrzeżone, 1998-2014. Linkflora i Flowers2Poland są zastrzeżonymi znakami towarowymi.
Numer rachunku bankowego do przelewu w złotówkach
Jeżeli do terminu doręczenia jest mniej niż jeden dzień roboczy, polecamy skorzystać z płatności szybkim przelewem internetowym (za pośrednictwem PayU/Transferuj.pl) lub płatności przez PayPal lub kartą płatniczą (debetową, kredytową). Takie płatności zaksięgują się w ciągu kilku minut.

Tradycyjny przelew na nasz rachunek jest realizowany w ciągu około pół dnia roboczego. Istnieje również możliwość przekazania zamówienia do realizacji na podstawie bankowego potwierdzenia przelewu, przesłanego do nas w pliku PDF mailem na adres linkflora@linkflora.pl lub faksem na numer +48 22 300 11 99 (w takim przypadku nie musimy czekać aż przelew zaksięguje się na naszym rachunku i przekazujemy zamówienie do realizacji od razu po otrzymaniu potwierdzenia).

Numer rachunku bankowego dla przelewów w złotówkach (PLN):
- dla przelewów z polskiego banku: 53249000050000453039776985
- dla przelewów z zagranicznego banku: PL53249000050000453039776985, kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW

Pozostałe dane potrzebne do przelewu:
- nazwa i adres odbiorcy przelewu: Linkflora, ul. Jaworzynska 8/8, 00-634 Warszawa
- tytuł przelewu: w tytule prosimy wpisać numer zamówienia (można go znaleźć w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia)
- czasami wymagane są także nazwa i adres banku: Alior Bank S.A., Lopuszanska 38d, 02-232 Warszawa, Polska, kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW
Numery rachunków bankowych do przelewów w euro, dolarach i innych walutach
Przelewy w EUR są realizowane w ciągu od pół do dwóch dni roboczych (zależnie od banku i terminu zlecenia przelewu). Jeżeli do terminu doręczenia jest mniej niż 2 dni robocze, zachęcamy do przesłania do nas bankowego potwierdzenia przelewu w pliku PDF mailem na adres linkflora@linkflora.pl lub faksem na numer +48 22 300 11 99 - w takim przypadku nie musimy czekać aż przelew zaksięguje się na naszym rachunku i przekazujemy zamówienie do realizacji od razu po otrzymaniu potwierdzenia.

Przelewy w dolarach USD, funtach GBP oraz innych walutach są realizowane w czasie od 1 do 3-4 dni roboczych. Jeżeli do terminu doręczenia jest mniej niż 3 dni robocze, zachęcamy do przesłania do nas bankowego potwierdzenia przelewu w pliku PDF mailem na adres linkflora@linkflora.pl lub faksem na numer +48 22 300 11 99 - w takim przypadku nie musimy czekać aż przelew zaksięguje się na naszym rachunku i przekazujemy zamówienie do realizacji od razu po otrzymaniu potwierdzenia.

Numery rachunków bankowych dla przelewów w walutach innych niż złotówki:
- euro (EUR): PL95249000050000460031841488, kod SWIFT (BIC): ALBPPLPW
- dolary (USD): PL77249000050000460060949087, kod SWIFT (BIC): ALBPPLPW
- funty (GBP): PL53249000050000453039776985, kod SWIFT (BIC): ALBPPLPW
- franki (CHF): PL53249000050000453039776985, kod SWIFT (BIC): ALBPPLPW
- wszystkie inne waluty: PL53249000050000453039776985, kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW

Pozostałe dane potrzebne do przelewu:
- nazwa i adres odbiorcy przelewu: Linkflora, ul. Jaworzynska 8/8, 00-634 Warszawa
- tytuł przelewu: w tytule proszę wpisać numer zamówienia (można go znaleźć w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia)
- czasami wymagane są także nazwa i adres banku: Alior Bank S.A., Lopuszanska 38d, 02-232 Warszawa, Polska, kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW
 


Kwiaciarnia Internetowa   Kwiaciarnia Wysyłkowa   Wyślij kwiaty   Florystyczna poczta   Kwiatowa przesyłka   Zamów kwiaty   Kwiaciarnia online   Kwiaty przez internet   Kwiaty przez telefon  Bukietowa poczta kwiatowa niespodzianka

Kwiaciarnia Internetowa LINKFLORA istnieje od 1998 roku i jest jedną z najstarszych polskich kwiaciarni internetowych. Przez wszystkie lata zdobyliśmy tysiące zadowolonych klientów, doskonaląc naszą ofertę oraz cały czas zwiększając poziom usług. Dbamy o Państwa zadowolenie, szanujemy Państwa czas, życzenia i upodobania. Do każdego bukietu podchodzimy tak samo - z sercem, szacunkiem i dbałością o szczegóły. Dzięki temu aktualnie możemy się pochwalić praktycznie 100%-ową satysfakcją klientów!

Większość zamówień to kwiaty do Polski, ale można także wysłać kwiaty za granicę do blisko 200 krajów. W Polsce doręczenie jest możliwe do każdej miejscowości pod dowolny adres (zarówno prywatny jak i firmowy). Dostawa kwiatów jest możliwa dzięki doświadczonym florystom, pracującym w rozległej sieci blisko 1000 kwiaciarni w Polsce i kilkudziesięciu tysięcy na świecie. Dzięki nim na Państwa zamówienie zostanie przygotowany wysmakowany wizualnie, dopracowany, piękny bukiet ze świeżych i pachnących kwiatów.

Najwięcej radości sprawia nam doręczanie kwiatów na radosne okazje: imieniny i urodziny, rocznice, gratulacje, dziękuję, kocham i tęsknię, przepraszam, ale możemy dostarczyć kwiaty na każdą okazję. Jesteśmy także przygotowani na smutne okoliczności - zamówienia na wieńce pogrzebowe i wiązanki kondolencyjne traktujemy zawsze ze szczególną uwagą i należytym szacunkiem. Mamy świadomość zaufania, którym nas Państwo obdarzacie. Do bukietów można także załączyć dodatki: na przykład czekoladki, misia pluszowego, wazon, kosz wiklinowy. Jesteśmy jedyną siecią florystyczną w Polsce, która przyjmuje także zamówienia specjalne (na kompozycje przygotowane wg Państwa sugestii oraz dodatki spoza oferty).

Zamówienie na kwiaty przez internet można złożyć przez Internet, przez telefon, przez czat lub przez email. Bezpiecznej płatności można dokonać przelewem (szybkim lub tradycyjnym), kartą płatniczą, PayPalem lub gotówką. Podczas wyboru kompozycji, przy składaniu zamówienia oraz podczas jego realizacji wszelką pomocą służą konsultanci Biura Obsługi Klienta. Pomogą wybrać bukiet lub stworzyć nowy na zamówienie specjalne, złożyć zamówienie (także spoza oferty), odpowiedzą na pytania. Kontakt jest możliwy przez telefon, czat, email oraz osobiście w Biurze Obsługi Klienta.